Címkék

filmajánló (1) London (1) politika (1) trek (1)

HTML

Én mondom, a Spocky.

2012.11.14. 16:58 SpockCooper

Kinect

Néhány hete vettem egy Microsoft Kinect készüléket. Tudom, hogy tudjátok mi ez, de mégis: 

ez egy kamera, amely elég pontosan lát téged, így a tested mozgatásával irányíthatod a játékokat. Játékhoz nem igényel túl sok helyet kb. 1, 5-2 métert a tévé előtt.

Egy új Kinect csomag kb. 30.000 Ft, amire azt mondom, hogy nagyon-nagyon drága. 

Ezen a linken találtok egy budapesti boltban egy olyan változatot, ami doboz nélküli, így 26.500. 

Én használtan vettem egy dobozos változatot Kinect Adventures játékkal 22.900-ért. 

Azért vettem meg, mert kellett a Nike plus Kinect training fitnesz programhoz, arról majd külön írok posztot.

Kinect Adventures

Ezt a kamera mellé kapjuk. Mikor elkezdtem játszani a lemezen lévő kalandos játékokkal, ámulatba ejtett, hogy valóban a testemmel irányítom a játékot és, hogy a játékban szereplő figura követi a mozgásomat. Jól gondoljátok, millió videó van a YT-on a játékokról. A vadvízi evezés látványos, de gyorsan meg lehet unni. A kedvencem a kidobós játék, ami igazán szép és szórakoztató, de szerintem egy-két hét alatt ezt is mindenki meg tudja unni. Van még 3 másik minijáték a lemezen, amelyet már az első játék alkalmával meguntam, azok valószínűleg kisgyerekeknek készültek. 

A Marvel Avengers Battle For Earth Kinect játék sokkal jobban tetszett.  

Ingyenesen letölthető a demo. 

A képernyőre ki van írva, milyen mozdulatokból választhatok. Saját térdem felemelésével rúghaton gyomron a skrull Amerika Kapitányt vagy saját karom mozdulataival moshatok be egyet neki. Ez nagyon szórakoztató, látványos, de túl könnyű. Szerintem minden Kinect játék túl könnyű, mert belekalkulálják, hogy időbe telik végrehajtani az előírt mozdulatokat és nem a legfürgébb emberekre szabják a nehézségi fokozatot. 

Kinectimals

Ingyenesen letölthető demo. 

Nos ebben a pozitívum, hogy sok kis minijátékot tartalmaz, amelyek elég szórakoztatóak. A legjobban a virtuális focilabdákkal virtuális buborékfelhők kipukkantása tetszett. Sajnos van benne egy szófosó repülő tigrisdarázs, aki teljesen elveszi a nehezen felcsigázott lelkesedésemet. 

Star Wars Kinect

Ebben a játékban nem igazán értettem meg, mit kellett volna csinálni. Nem a megfelelő módon hadonásztam a kezemmel, pardon a lézerkarddal. Siralmas játékélményt nyújtott, gyanakszom, hogy ez egy elég szubjektív vélemény. 

Kinect Wreckateer

Ez nagyon tetszik. Katapultokból kilőtt golyókkal kell elpusztítani az ellenséges manók várait. Becélzom a vártornyot, utána pedig a kilőtt golyó pályáját folyamatosan igazíthatom a kezem mozgatásával. 

Ez a játék 800MS pontba kerül és szerintem megéri az árát, ennek ellenére én beérem a demo változattal.

UPDATE: A JÁTK INGYENES! ez aztán a jó hír! 

Van néhány ingyenesen letölthető Kinect játékdemo, érdemes kipróbálni őket, de csak nagyon kevés sikerült jól.

Összefoglalva

Szerintem a Kinect egyáltalán nem éri meg. A játékok kezelése sokszor élvezetes és érdekes, mégis ezek a játékok ugyanakkor annyira egyszerűek, hogy hamar unalmassá válnak. 

Én a Nike+ fitnesz program miatt vettem meg és nem bántam meg, de ez egy eléggé speciális eset. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://spockcooper.blog.hu/api/trackback/id/tr684907016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása